سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
گل نرگس
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» انتظار سبز

بدون چشم تو آری همیشه ویرانم
به شاخه‌های شکسته به سایه می‌مانم

تو آن سخاوت سبزی که انتظارت را
همیشه پنجره در پنجره پریشانم

به چشم مؤمن مردم گناه من این است
که با تمام وجودم تو را مسلمانم

چگونه بی تو دل من نجات خواهد یافت؟
منی که بی‌نفس تو غریق طوفانم

شبی برای سکوتم ترانه می‌خوابی
و من به یمن صدای تو سبز می‌مانم

فریب آیینه‌ها را نمی‌خورم هرگز
بیا برای رسیدن تو باش پایانم

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » زهرانوروزی ( شنبه 89/5/9 :: ساعت 7:31 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تبریک سال نو
انتظار رؤیت خورشید
سرآغازسخن
انتظار سبز
حرف های خودمونی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 25
>> مجموع بازدیدها: 12194
» درباره من

گل نرگس
زهرانوروزی
نامه ای به حضرت ولی عصر حضرت صاحب الزمان(عج)... ...توراندیده ام ،چون لایق دیدارنبوده ام،تورانخوانده ام ،چون نمیدانم چگونه یاد کنم مولایم را... اکنون دستان پرگناهم را به سوی معبود عاشقان دراز می کنم ودعای فرجت راباخود زمزمه می کنم شاید آن محبوب یگانه درد من وهمه ی منتظران رابنگرد ونور امیدی بردل های مأیوسمان بتاباند وظهورت رابراین زمین خسته ارزانی گرداند وازخداوندگارجهانیان فرجت راخواستارم...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
اماما . دردل . سلامی بر منتظران . شعر . مهدی بیا .
» آرشیو مطالب
مرداد 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تسنیم
شراب فرقت
فردا در راه است
سیب نقره ای
یاد مه
بلاگینگ
فلق
ساقی کوثر
گل یاس
گمنام

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب